هیتر برقی تکفاز صنعتی

هیتر بخاری برقی تک فاز

 

هیتر برقی تک فاز تکنو دیزاین مناسب برای فضای آپارتمان، تجاری / اداری ، مانند ساختمان‌های مسکونی، ویلایی و ... است. ظرفیت حرارتی این هیتر برقی 4000 کیلوکالری بر ساعت بوده که مناسب فضایی معادل 100 تا 300 متر مکعب است. این بدان معنی است که در صورت استفاده از این دستگاه در سالنی با ارتفاع سقف 3 متر می‌توان تا حدود  100 متر مربع را گرم نمود.

نکته مهم 

این بخاری ها در فضای مغازه و کارگاه که اتلاف انرژی بالایی داره کارایی و گرمایش مناسبی ندارد و باید از مدل هیتر برقی 3 فاز استفاده نمایید

هیتر بخاری برقی خانگی

این بخاری برقی تکنو دیزاین دارای سه المنت حرارتی با راندمان بالا بوده که می‌توانید به راحتی دمای محیط را با ترموستات تا 40 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید.

این هبتر برقی مجهز به فن قوی فلزی دور بالا بوده که محیط‌ های بزرگ را به صورت ایمن به راحتی گرم می‌کند. این بخاری با استفاده از فن جهت پرتاب باد گرم، محیط را سریع‌تر گرم می‌نماید و قابلیت استفاده در فضاهای بزرگ‌تر را نیز دارد. 

این هیتر برقی فن دار مجهز به دو ولوم کنترلی روی پنل جلویی بوده که جهت تنظیم فن از کم تا زیاد و روشن و خاموش کردن دستگاه و انتخاب سطح توان و عملکرد فن شامل وضعیت‌های 1500 وات ، 3000 وات ، 4500 وات دارد  و کارکرد فن به تنهایی ندارد.

مجهز نبودن بخاری به ترموستات به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دمای محیط را به میزان مورد نیاز  توسط یه تابلو تثبیت و کنترل نمایید. (زیرا ترموستات باعث قطع شدن المنت ها و در نتیجه سرد شدن محیط می شود به همین علت ما ترموستات دستگاهی را حذف نموده ایم )

این دستگاه شامل چراغ سیگنال ولت متری می باشد که ولتاژ برق را نشان می دهد . ( همواره عددی نزدیک به 220 باید باشد )

مشخصات فنی بخاری برقی فن دار 

 مدل قیمت (تومان) توان ولتاژ ارتفاع عرض عمق
 HT0045

.............

4500 W 220 V 50 CM 30 CM 25 CM

 

 

نکات ایمنی هنگام نصب بخاری برقی فن‌دار


برای نصب این هیتر این نکته را در نظر بگیرید که به هیچ عنوان این هیتر در طول مسیر در مجاورت با مواد قابل اشتعال زا قرار ندهید زیرا می‌تواند باعث ایجاد خطر آتش سوزی گردد.

این بخاری برقی ها به علت توان زیادی که دارند به هیچ عنوان نباید به صورت مستقیم به پریز برق معمولی وصل شود ،باید کابل قوی به صورت مستقیم مخصوص این دستگاه کشیده شود .

نحوه محاسبه هزینه مصرف برق بخاری برقی

برای به دست آوردن هزینه برق باید توان بخاری را در هزینه کیلو وات بر ساعت قبض برق ضرب کنید و حاصل آن را در مجموع ساعت روشن ماندن بخاری ضرب کنید

مانند مثال زیر 

هزینه برق هر کیلو وات بر ساعت به طور مثال 200 تومن

توان بخاری 4/5 کیلو وات بر ساعت

روزی 10 ساعت در ماه 300 ساعت 

200*4/5*300=270000 هزار تومان

برای قیمت هیتر و همچنین خرید بخاری برقی روی تصویر زیر کلیک فرمایید 

 

لینک خرید

 

 

هیتر برقی صنعتی - هیتر برقی حرارتی - بخاری برقی فن دار - بخاری برقی صنعتی - یونیت هیتر - قیمت هیتر برقی سه فاز - فروش هیتر برقی - خرید هیتر برقی فن دار - خرید بخاری برقی فن دار - قیمت یونیت هیتر - هیتر برقی گلخانه ای - هیتر برقی برای سالن های بزرگ - هیتر حرارتی فن دار - دستگاه هیتر برقی - هیتر برقی فن دار قیمت - هیتر برقی تکفاز - بخار برقی تکفاز - بخاری برقی 3 فاز - هیتر برقی کم مصرف - بخاری برقی فن دار کم مصرف - بهترین بخاری برقی - بهترین هیتر برقی فن دار