بنر استخری کوچک

المنت استخر - گرمکن برقی استخر

این کارگاه برای نیاز مشتریان نوعی از این المنت را طراحی کرده است ،  برای گرم کردن آب استخر ویلا و منزل مسکونی و سایر محیط های مختلف می باشد، این المنت ها از نظر هزینه خرید و نگهداری مناسبتر نسبت به پکیج های برقی و گازی و مرغوب به صرفه تر می باشد، نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارند و قابل حمل می باشند ، هیچگونه خطر برق گرفتگی برای انسان ندارد و ایمنی لازم برای شنا کردن همزمان را دارد ، برای اطمینان بیشتر کافی است یک عدد کلید فیوز مینیاتوری استفاده شود و با کوچک ترین اتصال برق از مدار خارج شده و المنت خاموش میگردد .

بنر ترموکوپل حرارتی

(Thermocouple) ترموکوپل

 از دو سیم غیر هم‌جنس است که از یک طرف به‌ هم جوش می خورند. برای ایجاد اهم باید محل وصل شدن دو فلز را گرم کرد. بعد از گرم شدن سر ترموکوپل جریان الکتریکی تولید می‌شود. جریان الکتریکی که به این صورت ایجاد می‌شود بسیار کم می باشد. به این صورت زمانی که به سر اتصال این دو فلز حرارت داده می شود، اختلاف پتانسیلی در دو سر این سیم ها ایجاد می شود که این اختلاف پتانسیل تابع میزان دمایی است ایجاد شده  و بنابراین با بررسی میزان ولتاژ خروجی می‌توان درجه دمای اعمال شده به ترموکوپل را از طریق نمایشگر دما تشخیص داد.

المنت سرامیکی کمربندی

المنت سرامیکی لوله ای

 
المنت  با استفاده از چندین بلوک سرامیکی نسوز که به طول لازم جمع می شوند ساخته می شود. سیم المنت حرارتی نیکل کروم به صورت فنر در بلوک های سرامیکی قرار گرفته است و در یک انتها بلوک ترمینال قرار دارد.
در صورت استفاده در گرم کردن مایعات مانند : آب و روغن و گاز ، باید این هیتر ها داخل لوله محافظ ویژه از پیش مونتاژ شده قرار گیرد. با این حال ، هیتر های بابین همچنین می توانند در برنامه گرمایش مستقیم هوا و بدون لوله محافظ استفاده شوند.

 
 
کاربرد های المنت سرامیکی لوله ای یا استوانه ای
 
برای گرم کردن مخازن بزرگ از مایعات یا مواد نیمه جامد مانند موم ، چربی ها ، روغن و قیر  را استفاده می شود.
مناسب برای گرمایش غیرمستقیم گازها و مایعات ، در جایی که داخل مخزن یک لوله محافظ قرار داده شده است ، در آنجا می توان بدون خالی کردن مخزن المنت را تعمیر یا عملیات جایگزینی آن را انجام داد.
طیف گسترده ای از طول ، ولتاژ و توان برای پاسخگویی به نیاز خاص مشتریان قابل ساخت و تولید است.
 

مزایا هیتر سرامیکی استوانه ای

نصب ساده و کم هزینه
سهولت نگهداری و تعمیر ( برای تعمیر المنت نیاز نیست مخزن کابل خالی شد تا المنت خارج شود ، کافی المنت از غلاف خارج شود و نزد تعمیرکار برده شود .
با کارایی انرژی به عنوان 100٪ حرارت تولید شده در محلول قرار دارد
طول عمر طولانی نصبت به المنت های میله ای دارند
 

مشخصات المنت سرامیکی لوله ای

کلیه هیتر المنت سرامیکی بصورت سفارشی ساخته شده اند و رتبه بندی توان با توجه به طول المنت های سرامیکی نشان داده شده .
سرامیک  با قطر mm 29 میلی متر و Ø32 میلی متر در یک غلاف محافظ فلزی 1 اینچ (38 میلی متر) قرار خواهند گرفت.
سرامیک با قطر Ø45 میلی متر در یک غلاف محافظ فلزی 2 اینچ (151.8 میلی متر) قرار می گیرد.


نصب و راه اندازی

 

مطابق نیاز مشتری ، این هیتر ها می تواند از انواع محافظ مخصوص و  فلنج های آببندی ککنده  یا 1- ½ " اینچ یا 2 " تهیه شود. برای نصب افقی   مناسب است.
و همچنین 



متریال روکش یا محافظ

 

روکش محافظت از فولاد یا استیل ضد زنگ با درجه بالا و مناسب برای کاربردهای مختلف مشتریان
استیل 304 : برای کاربرد هایی مانند آب و روغن و گاز و مواد بهداشتی
استیل 316 : برای کاربرد هایی مانند اسید و آبکاری و محیط هایی که خورنده می باشند 
استیل 321 : برای کاربرد های دمای بالای 400 تا 650 درجه می باشد
 

 

کاربرد صنعتی المنت سرامیکی لوله ای

پیش گرم کردن آسفالت جاده 
صنعت تصفیه نفت
تخلیه برای صنعت پرس فلز
نرم کننده موم
و ...





المنت تنش زدایی
المنت تنش زدایی

المنت تنش زدایی یا المنت پیش گرم

 

از سیم نیکل کروم (NiCr) بالا 80/20 ساخته شده است. این سیم ها از طریق مهره های سرامیکی اکسید آلومینیوم روکش می شوند. هر سرامیک دارای یک دم سرد از نیکل 212 است که اجازه می دهد تا اپراتور با ایمنی بیشتر در هنگام کار داشته باشد. همه عناصر گرمایش سرامیکی ما با اتصالات مجهز شده اند.

 

 Elemental tension10Elemental tension14

کاربرد المنت تنش زدایی

 

المنت های تنش زدایی سرامیکی ما برای دمای بالا تا 1000 درجه سانتیگراد طراحی شده و برای انواع گرمایش مانند پیش گرم شدن، خنک کردن، انجماد، انجماد نرم، نرمال کردن، رفع استرس، همگن سازی و بازسازی لوله ها و مخازن تحت فشار و غیره مناسب است.

 

 Elemental tension15

 

ولتاژ المنت های تنش زدایی

 


المنت های تنش زدایی قابل انعطاف در ولتاژ پایین (80 ولت یا کمتر در جریان AC یا DC ) کار می کنند که همانند یک دستگاه جوش معمولی تامین می شود . آنها برای برنامه های حرارت مکرر طراحی شده اند . برای طراحی آنها می توان شکل های مختلف، اندازه ها و ظرفیت های حرارتی را انتخاب نماید. آنها می توانند به صورت لایه ای (به عنوان عرضه شده) و یا با استفاده از عایق صاف یا انعطاف پذیر برای حفظ حرارت ساخته شوند.

Elemental tension1Elemental tension2Elemental tension3Elemental tension4Elemental tension5Elemental tension6Elemental tension7Elemental tension8Elemental tension9

ceramici sorakh dar

المنت کمربندی سرامیکی

seramicitakht 

در ابعاد و وات های گوناگون وجود دارد که بر حسب سفارش ساخته خواهد شد .

موارد مصرف این نمونه از المنت ها در کارخانجات تولید لاستیک ، کارخانجات تولید لوله های پلی اتیلن و لوله های پلیکا و همچنین دستگاه های تزریق پلاستیک و غیره ... کاربرد دارد .

المنت های کمربندی سرامیکی تولید المنت مرکزی سمنان با روکش استیل و از مرغوبترین سرامیکهای موجود در بازار ساخته خواهد شد .

برای سفارش المنت کمربندی سرامیکی ، قطر سیلندر و عرض موردنظر و وات المنت الزامی می باشد.

مايي سطحي بالغ بر 750 درجه سانتيگراد - قابليت ارائه به همراه ترموكوپل k انجام عمليات گرمايي پاك فارغ از هر گونه آلودگي - امكان انجام چند باره عمليات گرمايي مقاوم در برابر شكهاي حرارتي .
موارد مصرف : صنايع بسته بندي - صنايع پلاستيك - توليد سراميك و كاشي و ....
 
 

 المنت سرامیکی فنری

المنت سرامیکی فنر دار 

این المنت ها از جنس سرامیک بوده که 12 عدد سیم کروم نیکل فنر شده از داخل

سرامیک های آن رد می شود که دمای حدود 1200 درجه را تولید می نماید 

از این نوع بیشتر برای گرمایش محیط و داخل لوله ها و سیلندر ها استفاده می گردد 

همچنین کوره حرارتی با دمای بالا استفاده می شود .

بنر بخاری برقی تکفاز

المنت سرامیکی استخری

المنت فلنج دار